Strona główna
Biznes
Tutaj jesteś

Jak zaprojektować i wydrukować wizytówki firmowe?

7 stycznia 2023 wizytówki firmowe


Chcesz przygotować atrakcyjne wizytówki dla swojej firmy? Zobacz, w jaki sposób można je wykonać samodzielnie!

Wizytówka firmowa – co to jest?

Wizytówka to mały rodzaj wydruku, który zawiera informacje o osobie lub firmie, takie jak imię i nazwisko, stanowisko, dane kontaktowe, a często także logo lub inne elementy identyfikujące jej firmę. 

Wizytówki są zwykle przekazywane podczas formalnych spotkań jako sposób na wymianę informacji kontaktowych. Są one powszechnie używane w celach biznesowych jako sposób kontaktu się z potencjalnymi klientami lub partnerami biznesowymi.

Jak zaprojektować firmową wizytówkę?

Obecnie wizytówki można zaprojektować we własnym zakresie, korzystając do tego celu z bezpłatnych programów graficznych. O czym warto wtedy pamiętać?

  • Zanim zaczniesz projektować swoją wizytówkę, zastanów się nad tym, co chcesz osiągnąć. Przemyśl, jakie informacje chcesz na niej zawrzeć i jaki przekaz chcesz zaprezentować odbiorcom.
  • Wybierz układ wizytówki. Takie wydruki mają różne rozmiary, więc zastanów się, jaki układ będzie najlepiej odpowiadał danym potrzebom. Standardowa wizytówka ma wymiary wynoszące 55 x 85 mm.
  • Wybierz schemat kolorów – dopasuj najlepsze kolory pasujące do swojej firmy i wyróżnij swoją wizytówkę. Używaj kolorów, które wzajemnie się uzupełniają i ułatwiają czytanie tekstu.
  • Dodaj swoje logo. Jeśli masz logo, umieść je na swojej wizytówce. Upewnij się, że jest czytelne i dobrze umiejscowione, by nie przysłaniało innych elementów.
  • Dołącz swoje dane kontaktowe. Pamiętaj, aby podać swoje imię i nazwisko, stanowisko, nazwę firmy, adres, swój numer telefonu kontaktowego, adres e-mail i witrynę internetową.
  • Rozmieść elementy na wizytówce w taki sposób, aby była ona czytelna.
  • Użyj czcionki, która jest łatwa do odczytania. Wybierz czcionkę, która jest łatwa do odczytania i wygląda profesjonalnie. Unikaj używania zbyt wielu różnych czcionek na karcie.
  • Aby wizytówka była ciekawsza, można skorzystać z różnych metod uszlachetniania druku, na przykład może być ona pokryta lakierem błyszczącym lub też może być ona wykończona takim lakierem tylko w konkretnych miejscach, na przykład na logo.
  • Przed wydrukowaniem wizytówki sprawdź ją, aby upewnić się, że nie ma literówek ani błędów. Wydrukuj kopię próbną i sprawdź kolory i wyrównanie wszystkich elementów.
  • Gdy masz już ostateczny projekt, możesz go wydrukować w profesjonalnej drukarni lub skorzystać z usługi drukowania online, na przykład w drukarni internetowej drukcyfrowy.krakow.pl.

Gdzie wydrukować wizytówki firmowe?

Skorzystanie z usług drukowania wizytówek nie jest obecnie bardzo trudne, ale warto przyjrzeć się bliżej tej usłudze, ponieważ wiele osób nie wie, co zrobić z gotowym projektem swojej wizytówki firmowej.

Drukarnie działające w internecie, na przykład wspomniana drukarnia drukcyfrowy.krakow.pl, są obecnie bardzo chętnie wybierane przez wiele osób, które potrzebują druków firmowych. Dzięki nim można zamówić różnego rodzaju materiały za pośrednictwem internetu, bez potrzeby osobistej wizyty w drukarni, co oszczędza także sporo czasu.

Warto też pamiętać o tym, że wiele drukarni, na przykład drukcyfrowy.krakow.pl, umieszcza na swoich stronach internetowych bardzo pomocne szablony do przygotowania materiałów do druku. Na ich podstawie warto przygotować swój projekt wizytówki, aby nie okazało się, że nie będzie on spełniał wymogów drukarni lub też druk będzie zrealizowany z błędami, na przykład nie będzie odpowiednio wyśrodkowany.

Gdy masz problemy z samodzielnym przygotowaniem wizytówki, skorzystaj z pomocy drukarni, która prowadzi usługi projektowania graficznego.

Redakcja Binary24

Jesteśmy grupą osób zajmujących się finansami, biznesem i marketingiem. Od lat doradzamy między innymi w kwestiach związanych z inwestycjami, oszczędzaniem i pracą. Na naszym blogu publikujemy ciekawe artykuły i przydatne porady.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

agencja Allegro
Adwokat
Tłumaczenia

Jesteś zainteresowany reklamą?