Biznes

Filmy reklamowe dla firm – dlaczego warto i co wybrać?

Filmy reklamowe dla firm – dlaczego warto i co wybrać?

Poszukujesz skutecznego sposobu na wypromowanie swojego biznesu? Postaw na wideo marketing, czyli na filmy reklamowe, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę, jej produkty i usługi!

Dlaczego warto korzystać z filmów reklamowych?

Obecnie filmy reklamowe znów cieszą się bardzo dużym powodzeniem wśród firm i decydują się na nie zarówno duże przedsiębiorstwa w swojej branży, jak i te, które są mniejsze i mają ograniczony budżet.

Zainteresowanie filmami reklamowymi wynika przede wszystkim z ich skuteczności, która obecnie dodatkowo podwyższona jest przez możliwość publikowania ich w internecie. 

Właśnie dlatego filmy są również tak wszechstronną metodą promocji, ponieważ mogą być one emitowane w telewizji, ale również umieszczone w mediach społecznościowych, na stronie firmowej, a także nadawane podczas wydarzeń jak targi, szkolenia, konferencje, a nawet w środkach komunikacji i na zewnątrz za pomocą telebimów.

Warto też wskazać, że realizacja filmów reklamowych wcale nie jest powiązana z wysokimi wydatkami. Dzisiaj filmy reklamowe dla firm Kraków (storymakers.pl)  oferuje również w bardzo przystępnych cenach, a podobnie jest w innych dużych miastach w Polsce, gdzie działają agencje specjalizujące się w wykonaniu takich materiałów.

Typy filmów reklamowych dla firm

Chociaż pod pojęciem filmu reklamowego najczęściej kojarzy się zwykły spot, który można zobaczyć w telewizji, to jednak w rzeczywistości kategoria ta jest znacznie szersza. Jakie filmy reklamowe można obecnie zamówić w agencjach zajmujących się ich realizacją?

  • Filmy reklamowe w formie spotów – najpopularniejsze filmy, które puszczane są w telewizji, internecie. Ich zadaniem jest promowanie konkretnych produktów czy usług.
  • Filmy produktowe – mają one nie głównie funkcję informacyjną, a ich celem jest atrakcyjna prezentacja produktu. Mogą one służyć jako jego instrukcja obsługi, pokazywać jego funkcje, zastosowanie.
  • Filmy wizerunkowe, korporacyjne – są one głównie stosowane w celu promocji firmy. Przedstawiają ją bliżej, kładą nacisk na jej wartości, by tworzyć pozytywny wizerunek i zachęcać do skorzystania z oferty, zatrudnienia się w firmie, zainwestowania w nią.

Warto też wskazać, że powyższe rodzaje filmów reklamowych mogą być również uzupełnione o zróżnicowane materiały, na przykład jak filmy z drona, filmy 360 stopni, animacje wykonane technikami 3D oraz 2D.

Jak przygotować film reklamowy?

Aby przygotować film reklamowy, najlepiej zdecydować się na skorzystanie z usług agencji, które zajmują się świadczeniem usług w tym właśnie zakresie. Mogą one wtedy zająć się kompleksowo wszystkimi czynnościami związanymi ze stworzeniem materiału – przygotowaniami, produkcją oraz postprodukcją.

Warto zapoznać się z różnymi ofertami i wybrać taką agencję, która ma duże doświadczenie i wie, jak zapewnić klientom pełne zadowolenie ze zrealizowanych materiałów. W tym celu warto również zajrzeć bezpośrednio na strony agencji, gdzie można zapoznać się bliżej z ich dotychczasowymi realizacjami oraz zakresem usług w ramach video marketingu.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.